« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Poštovani osmaši i roditelji,
Počele su prijave u sustav, a uskoro će i prijave u programe , kao i upisi. Da biste bili informirani kao i sigurni u pravilan izbor programa preporučam ove portale:
www.upisi.hr
www.škole.hr
www.srednja.hr
e-Usmjeravanje
Na portalu: upisi.hr nalaze se hodogrami za redovite kandidate, za kandidate s teškoćama u razvoju, i za upis u razredne odjele za sportaše i umjetničke odjele. Tu ćete naći detaljne upute vezano uz prijave i upise kandidata.
Posebno preporučam portal: e-Usmjeravanje, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, u kojem imate Upitnik interesa i kompetencija, koji će vam pomoći napraviti samoprocjenu vlastitih interesa i kompetencija te time olakšati izbor zanimanja. Preporučam brošuru "Kamo nakon osnovne škole", u kojoj su opisani svi programi u Republici Hrvatskoj, nastavni predmeti i satnica kroz godine školovanja, navedeni Učenički domovi i ostale informacije.
Zajednički roditeljski sastanak zakazujemo za 12. 6. 2024., u srijedu u 18.00 sati.
U prilogu su preporučeni normativni akti.
Pedagoginja:Željka Mikić-Kraker
https://www.hakom.hr/
https://www.youtube.com/watch?
Autor : Željka Mikić-Kraker , 7.04 2020.
Poštovani roditelji i učenici,
Škole su dobile Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja . Od 6.-9. travnja je tjedan ponavljanja i planiranja , a od 14. travnja počinje vrednovanje i ocjenjivanje učenika . U nastavku su detaljnije informacije.
Važno je da osigurate krug povjerenja za učenje , koji je posebno potreban učenicima razredne nastave . Potičite dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabrujte ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju . Vaša je odgovornost da pomognete djetetu, ali ne i da umjesto njega pišete domaće zadaće, izrađujete radove koje treba samostalno napraviti ili vršite pritisak na dijete i učitelje vezano uz bolje ocjene . Roditelji su ti koji moraju odgajati svoju djecu da ne varaju , ne prepisuju i da cijene svoj i tuđi rad .
Postavite pravila škole u kući i odredite vrijeme za učenje ,što se posebno preporučuje za učenike predmetne nastave.
Vrednovanje se više ne oslanja na poznavanje sadržaja, kao glavni pokazatelj znanja, već i na druge elemente : samostalnost, kreativnost, mogućnost korištenja naučenoga, sklonost timskom radu s ostalim učenicima … Tijekom nastave na daljinu , učenici će dobiti ocjenu iz aktivnosti u izvršavanju svojih obaveza , s tim da se očekuje njihovo samostalno izvođenje složenijih zadataka .
Prilikom vrednovanja učenik će dobiti povratnu informaciju o ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda , ali i kako poboljšati svoje učenje . Kao roditelji to ćemo postići ako pratimo rad djeteta, potičemo njegovu aktivnost i suradnju s učiteljem i sa drugim učenicima .
Sadržaji koje će učitelji vrednovati i ocjenjivati biti će usmjereni samo na bitno , bez sporednih detalja ili činjenica .
Inovativne metode vrednovanja su izrada projekata, plakata, rješavanje problema , izrada e-portfolija , istraživački i praktični radovi , za sve njih potrebna je potpora učitelja i vršnjačka potpora kao i postupnost izrade uz davanje stalnih povratnih informacija učeniku tijekom cijelog procesa izrade .
Kroz sve nastavne predmete vrednovati će se aktivnost učenika preko diskusija, pisanja domaćih zadaća i iz toga će se dobiti barem jedna ocjena.
Ako učenik napravi jedan složeniji zadatak iz inovativnih metoda vrednovanja , također može dobiti ocjenu.
U ovom trenutku važno je da svi - učitelji, učenici i roditelji imaju razumijevanja jedni za druge.
Željka Mikić-Kraker , školska pedagoginja