« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Poštovani osmaši i roditelji,
Počele su prijave u sustav, a uskoro će i prijave u programe , kao i upisi. Da biste bili informirani kao i sigurni u pravilan izbor programa preporučam ove portale:
www.upisi.hr
www.škole.hr
www.srednja.hr
e-Usmjeravanje
Na portalu: upisi.hr nalaze se hodogrami za redovite kandidate, za kandidate s teškoćama u razvoju, i za upis u razredne odjele za sportaše i umjetničke odjele. Tu ćete naći detaljne upute vezano uz prijave i upise kandidata.
Posebno preporučam portal: e-Usmjeravanje, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, u kojem imate Upitnik interesa i kompetencija, koji će vam pomoći napraviti samoprocjenu vlastitih interesa i kompetencija te time olakšati izbor zanimanja. Preporučam brošuru "Kamo nakon osnovne škole", u kojoj su opisani svi programi u Republici Hrvatskoj, nastavni predmeti i satnica kroz godine školovanja, navedeni Učenički domovi i ostale informacije.
Zajednički roditeljski sastanak zakazujemo za 12. 6. 2024., u srijedu u 18.00 sati.
U prilogu su preporučeni normativni akti.
Pedagoginja:Željka Mikić-Kraker
https://www.hakom.hr/
https://www.youtube.com/watch?
U OŠ „Braća Bobetko“ Sisak održane su dvije radionice za učenike, jedna radionica za učenike 3. i 4. razreda i druga za učenike 5. razreda u okviru projekta Pet za net. Radionice je organizirala Udruga Suradnici u učenju, koja je nositelj projekta, a dio su planiranih aktivnosti kojima je cilj edukacija učenika, učitelja, roditelja i lokalne zajednice o problemima vezanim za sigurnost djece na internetu.
Radionice „Sigurno odrastanje u stvarnom i virtualnom svijetu“za učenike 5. razreda i „Kako biti sigurniji na internetu“ s učenicima 3. i 4. razreda realizirala je Dunja Mijović, suradnica u projektu.
Učenici su se upoznali kako prepoznati i izbjeći opasnosti na internetu, priznali su koliko vremena provode na internetu, koji su sadržaji za njih prihvatljivi, te način komunikacije iz stvarnog svijeta u online svijet, uspoređujući situacije na filmu i u stvarnom životu. Učenici su pokazali zanimanje za sadržaje koje im je priredila voditeljica, izrađujući plakate na teme odrastanja u stvarnom i virtualnom svijetu i sigurnosti na internetu potaknuti su na aktivno promišljanje i mijenjanje stavova, te su bili jako zadovoljni radionicama.