« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Poštovani osmaši i roditelji,
Počele su prijave u sustav, a uskoro će i prijave u programe , kao i upisi. Da biste bili informirani kao i sigurni u pravilan izbor programa preporučam ove portale:
www.upisi.hr
www.škole.hr
www.srednja.hr
e-Usmjeravanje
Na portalu: upisi.hr nalaze se hodogrami za redovite kandidate, za kandidate s teškoćama u razvoju, i za upis u razredne odjele za sportaše i umjetničke odjele. Tu ćete naći detaljne upute vezano uz prijave i upise kandidata.
Posebno preporučam portal: e-Usmjeravanje, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, u kojem imate Upitnik interesa i kompetencija, koji će vam pomoći napraviti samoprocjenu vlastitih interesa i kompetencija te time olakšati izbor zanimanja. Preporučam brošuru "Kamo nakon osnovne škole", u kojoj su opisani svi programi u Republici Hrvatskoj, nastavni predmeti i satnica kroz godine školovanja, navedeni Učenički domovi i ostale informacije.
Zajednički roditeljski sastanak zakazujemo za 12. 6. 2024., u srijedu u 18.00 sati.
U prilogu su preporučeni normativni akti.
Pedagoginja:Željka Mikić-Kraker
https://www.hakom.hr/
https://www.youtube.com/watch?
Gradski muzej Sisak svake nas godine obraduje radionicama i aktivnostima za naše učenike. U utorak, 14. prosinca 2021. godine, prve razrede naše škole, kao i učenike našeg produženog boravka, posjetio je Marijan Bogatić, viši muzejski pedagog Gradskog muzeja Sisak te učenicima pripremio kreativnu radionicu izrade blagdanskih ukrasa.
Učenici su imali priliku vježbati finu motoriku izrađujući ovaj simpatičan ukras, a potom su s radošću njime uljepšali svoju učionicu. Zahvaljujemo Gradskom muzeju Sisak i Marijanu Bogatiću na inspirativnom posjetu i veselimo se novoj suradnji!
Kako je našim učenicima bilo na radionici, pogledajte u galeriji fotografija (klik na sliku):