« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Poštovani osmaši i roditelji,
Počele su prijave u sustav, a uskoro će i prijave u programe , kao i upisi. Da biste bili informirani kao i sigurni u pravilan izbor programa preporučam ove portale:
www.upisi.hr
www.škole.hr
www.srednja.hr
e-Usmjeravanje
Na portalu: upisi.hr nalaze se hodogrami za redovite kandidate, za kandidate s teškoćama u razvoju, i za upis u razredne odjele za sportaše i umjetničke odjele. Tu ćete naći detaljne upute vezano uz prijave i upise kandidata.
Posebno preporučam portal: e-Usmjeravanje, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, u kojem imate Upitnik interesa i kompetencija, koji će vam pomoći napraviti samoprocjenu vlastitih interesa i kompetencija te time olakšati izbor zanimanja. Preporučam brošuru "Kamo nakon osnovne škole", u kojoj su opisani svi programi u Republici Hrvatskoj, nastavni predmeti i satnica kroz godine školovanja, navedeni Učenički domovi i ostale informacije.
Zajednički roditeljski sastanak zakazujemo za 12. 6. 2024., u srijedu u 18.00 sati.
U prilogu su preporučeni normativni akti.
Pedagoginja:Željka Mikić-Kraker
Tijekom Mjeseca hrvatske knjige u školskoj knjižnici imali smo više aktivnosti koje smo naposljetku produžili sve do kraja studenog.
U završnici smo odabrali najbolji rad na temu "Moj savršeni život", a pobjednica je Asja Grozdanić iz 5. b razreda. Asja je naša učenica tek od ove godine, ali već je zasjala na mnogo načina i ovim putem joj na tome, kao i na osvojenoj nagradi, od srca čestitamo!
Asja je osvojila prvi i drugi dio popularne knjige Sare Pennypacker, "Pax", kao i malo slatko iznenađenje. Asjin rad ćete uskoro moći pročitati na stranicama našeg školskog lista, a priželjkujemo da Asja nastavi pisati, kao i da joj se sve želje iz rada ostvare!
Povodom Mjeseca hrvatske knjige naši učenici dobili su zadatak osmisliti priču o vještici iz bajke ili nacrtati kako je zamišljaju.
Bilo je tu raznih ideja od kojih smo u knjižnici napravili i izložbu, a nagradu za najbolju priču dobila je učenica Ana Bobetko iz 8.a razreda, dok je onu za najbolji crtež osvojila učenica Una Subašić iz 4. a razreda.
Zahvaljujemo svim učenicima i učenicama na odličnim vješticama i veselimo se novim natječajima u školskoj knjižnici!
Galeriju fotografija pogledajte putem poveznice:
Povodom Mjeseca hrvatske knjige, koji svake godine obilježavamo od 15. 10. do 15. 11., u školskoj knjižnici smo se družili s prvim razredima. Bila je to prilika da učenici upoznaju svoju školsku knjižničarku, osjete pripadnost prostoru knjižnice i dožive čaroliju pričanja priča i otkrivanja tajanstvenih kutaka knjižnice.
Učenici su dobili zadatak pronaći likove iz bajke u zanimljivom „šatoru“, slušali su bajku „Trnoružica“, a potom se okušali i u prigodnim zadacima. Vrijeme je brzo prošlo i veselimo se novim radionicama!
Djelić atmosfere pogledajte u albumu fotografija:
Od ove godine u ponudi knjižnice imamo i grupu Mali knjižničari kojoj se mogu pridružiti učenici koji vole knjižnicu i koje zanima kako ona funkcionira.
Na prvom sastanku knjižničarki Mimi su se pridružile učenice Katija Kušan i Gabrijela Mance iz 8. a razreda.
Djevojke su se okušale u omotavanju novih knjiga i zadatak su odlično odradile te im knjižničarka od srca zahvaljuje!
U velikoj akciji povodom Dana škole naši su učenici pečenjem palačinki prikupili iznos donacija dovoljan za kupnju 9 novih naslova u školskoj knjižnici.
Ovim putem još jednom od srca zahvaljujemo volonterima na odlično odrađenom zadatku pečenja palačinki i radujemo se novoj akciji sljedeće godine!
Desetak učenika 1. i 2. razreda Osnovne škole „Braća Bobetko“ danas su kao završnu aktivnost projekta „Čitanje ne poznaje granice“ imali radionicu inspiriranu slikovnicom slovenske autorice i ilustratorice Manice Musil.
Učenici su slušali priču o slonu Stanku, zatim razgovarali o tome osjećaju li se i sami ponekad kao slon Stanko ili mravica iz priče, a naposljetku su prionuli na posao izrade papirnate žabice i crtanju dviju životinja koje im je otkrila žabica i njihov omiljeni broj.
Ova zabavna aktivnost zaokružila je naše sudjelovanje u projektu čitanja slovenskih autora, o kojem možete više saznati putem poveznice: https://citanjenepoznajegranice.weebly.com/
Kako nam je bilo na radionici, pogledajte u albumu fotografija:
Noć knjige 2024. obilježili smo u školskoj knjižnici. Učenici 5. a i 5. c razreda družili su se s knjižničarkom i blackout poezijom. Pisanje poezije nije lak zadatak, ali ovaj oblik "pisanja" ponešto olakšava proces i omogućava nam da iz gotovog proznog teksta izdvojimo riječi od kojih ćemo, zacrnjivanjem markerom, stvoriti vlastitu pjesmu.
Učenici su marljivo prionuli na posao i pronalazili svoj pjesnički izraz, a zatim svoje uratke i pročitali pred razredom. Odabrali smo i pobjednike - dobitnike slatke nagrade. U 5. a razredu pobjedu je odnijela Leona Prerad, a u 5. c pobjedu su podijelile jednako uvjerljive Ajla Halilović i Mea Majcen.
Kako nam je bilo, pogledajte u albumu:
U utorak, 16. travnja, u Narodnoj knjižnici i čitaonici Vlado Gotovac Sisak održano je polufinalno Natjecanje u čitanju naglas u kojem su sudjelovale i naše učenice iz 7. a razreda, Katija Kušan i Sumejja Crnkić, pod vodstvom knjižničarke Mime Juračak.
Učenice su samopouzdano i opušteno predstavile knjige "Kraljević i prosjak" i "Legenda o Podkinu Jednouhom" te time stekle još jedno iskustvo javnog nastupa i natjecanja. Žiri je donio odluku da Sumejja Crnkić prolazi u gradsko finale natjecanja koje će se održati u utorak, 23. travnja.
Čestitamo Sumejji i Katiji na odličnom nastupu i bodrimo Sumejju u novom krugu natjecanja!
Obilježili smo Svjetski dan poezije u društvu 3. a i 4. c razreda, i to u školskoj knjižnici. Učenici su s knjižničarkom razgovarali o pjesnicima, poeziji i svojim najdražim pjesmama, a nakon toga sudjelovali u radionici poezije.
Početak pjesme Zvonimira Baloga učenici su nastavljali svojim riječima, smišljajući svoju, posve novu pjesmu. Nakon toga, učenici su pjesmu i čitali, nakon čega smo glasali za najbolju pjesmu i interpretaciju. Uvjerljivo je pobijedila Una Subašić u 3. a razredu i Rea Dalia Tomić u 4. c razredu, a učenice su osvojile i slatku nagradu.
World Poetry Day, 21. ožujka, UNESCO je proglasio 1999. godine s ciljem promoviranja čitanja, pisanja, objavljivanja i proučavanja poezije širom svijeta.
Radujemo se novim pjesničkim mislima naših učenika!
Mjesec hrvatske knjige, koji svake godine obilježavamo od 15. listopada do 15. studenog, ove je godine bio posvećen prevoditeljima, svojevrsnim piscima "iz sjene" zbog kojih uživamo u literaturi stranih zemalja, kao što i strani čitatelji mogu uživati u našoj.
Učenici naše škole dobili su zadatak osmisliti priču o tome kako su oni sami ili njiov zamišljeni lik pronašli pismo na nepoznatom jeziku. Tko je napisao to pismo, odakle je došlo i što se dalje dogodilo - bilo je tu mnogo maštovitih ideja.
Između dvadesetak radova izdvojile su se priče Une Šubašić i Zoje Tatić iz 3. a, Vedrana Mitrovića iz 5. a, Nikoline Bogdan iz 6. b i Ane Bobetko iz 7. a razreda.
Pobjednici su osvojili i lijepu nagradu, a ovim putem im još jednom čestitamo na odličnim pričama i nadamo se kako će ih i ubuduće pisati!
Povodom Mjeseca hrvatske knjige, koji svake godine obilježavamo od 15. 10. do 15. 11., u knjižnici smo se družili s prvim razredima. Bila je to prilika da učenici upoznaju svoju školsku knjižničarku, osjete pripadnost prostoru knjižnice i zabave se zadatkom koji je probudio njihovu maštu i apstraktno razmišljanje.
Kako je učenicima bilo na radionici "Krug, trokut, kvadrat", pogledajte u albumu fotografija:
Otkrili smo novu strast - društvenu igru Dixit. U slobodno vrijeme učenici uživaju u ovoj odličnoj igri “čitanja misli”. Smijeh za vrijeme igranja najbolji je pokazatelj da morate isprobati ovu igru i uživati u druženju s prijateljima bez mobitela!
Više o igri saznajte putem poveznice: https://www.libellud.com/en/our-games/dixit/
Učenici 2. c razreda poželjeli su saznati ponešto o dječjim časopisima i načinu na koji oni nastaju. Radionica posvećena toj temi obuhvatila je razgovor o tome tko su urednici, novinari i ilustratori časopisa, nakon čega smo se bacili na posao i osmislili vlastitu naslovnicu časopisa s viješću dana iz vlastitog života. Bilo je tu postignutih golova na nogometnim utakmicama, finih sladoleda i dana provedenih s obitelji. U svakom slučaju smo se dobro zabavili i naučili nešto novo!
Radionica s uvijek omiljenim likom iz slikovnice, Prutimirom, uvijek je pun pogodak, stoga smo je ponovili i s 2. b razredom. Čitali smo slikovnicu Julie Donaldson, zatim se zaputili u park gdje smo potražili vlastite Prutimire koje smo zalijepili na papir i oslikali ih. Bila je ovo vesela radionica, a izložba radova na panou knjižnice sve je oduševila!
Noć knjige ove se godine bavila suvremenom tehnologijom i nosila tematski naziv “Sanjaju li roboti električne knjige?”. Umjetna inteligencija sve je više goruće pitanje koje nas sve zanima, stoga smo se u našoj školi odlučili zapitati hoće li nam u budućnosti uopće biti potrebni knjižničari te kakvi bi to robotski knjižničari mogli zamijeniti uobičajene knjižničare kakve susrećemo u školama i gradskim knjižnicama.
Učenici 7. b razreda dobili su zadatak u grupama odgovoriti na pitanje “Hoće li u budućnosti knjižničari biti potrebni?” te potom osmisliti vlastitog robotskog knjižničara, zapisati njegove osobine i funkcije te izraditi model knjižničara od Lego kockica.
Učenici su zatim predstavljali svoj projekt, a najbolja ekipa, odnosno ona s najboljom prezentacijom i suradnjom, osvojila je i slatki paket.
Od toga da bi robotski knjižničar mogao i usisavati knjižnicu, do toga da će svakako moći imati prave osjećaje uz napredak umjetne inteligencije, naši su se učenici potrudili dati mašti na volju.
Njihova knjižničarka se nada kako će potrajati još neko vrijeme, odnosno da je robotska knjižničarka neće zamijeniti baš tako brzo!
Djelić atmosfere pogledajte u albumu fotografija: