« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Poštovani osmaši i roditelji,
Počele su prijave u sustav, a uskoro će i prijave u programe , kao i upisi. Da biste bili informirani kao i sigurni u pravilan izbor programa preporučam ove portale:
www.upisi.hr
www.škole.hr
www.srednja.hr
e-Usmjeravanje
Na portalu: upisi.hr nalaze se hodogrami za redovite kandidate, za kandidate s teškoćama u razvoju, i za upis u razredne odjele za sportaše i umjetničke odjele. Tu ćete naći detaljne upute vezano uz prijave i upise kandidata.
Posebno preporučam portal: e-Usmjeravanje, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, u kojem imate Upitnik interesa i kompetencija, koji će vam pomoći napraviti samoprocjenu vlastitih interesa i kompetencija te time olakšati izbor zanimanja. Preporučam brošuru "Kamo nakon osnovne škole", u kojoj su opisani svi programi u Republici Hrvatskoj, nastavni predmeti i satnica kroz godine školovanja, navedeni Učenički domovi i ostale informacije.
Zajednički roditeljski sastanak zakazujemo za 12. 6. 2024., u srijedu u 18.00 sati.
U prilogu su preporučeni normativni akti.
Pedagoginja:Željka Mikić-Kraker
I ove godine naši učenici su na satovima informatike kroz različite aktivnosti uz učiteljice Jasminku Gerin, Vesnu Majdandžić i Ivonu Šakić, obilježili Europski tjedan programiranja (EU Codeweek).
Učenici su koristeći pixelart tehniku stvarali digitalni crtež na temu jeseni te su slagali jednostavni programski kod u zadanoj aplikaciji gdje su imali zadatak doći do cilja uz kretanje likova u zadanim smjerovima.
Također su razvijali svoje vještine programiranja i računalnog razmišljanja kodirajući s Ozobotom i Photon robotom. Kodirajući s Ozobotom stvarali su putanje kojom će se robot kretati crtanjem kodova u boji, a za Photon robota stvarali su kodove kojima izbjegava prepreke i stiže na cilj. Aktivnosti s programiranjem robota potiču učenike na stvaranje simulacije problema, osmišljavanje algoritama za rješavanje problema i testiranje rješenja u fizičkom okruženju. Učenici su sudjelovali i u zanimljivim aktivnostima šifriranja otkrivajući i primjenjujući metode za razbijanje šifriranih poruka.
Zatim su pretvarali binarne brojeve u dekadske i obrnuto. Učenici su u parovima u igrama smišljali niz poruka ili pitanja koje su prikazivali simbolima. Odgovore su također zapisivali odgovarajućim simbolima koristeći tablicu ASCII-i norme.
Prvašići su koristili miša robota koji se kretao prema naredbama koje su mu oni zadavali.
Fotografije pogledajte u albumu ispod.