preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Braća Bobetko" Sisak

Login
Digitalno pismo

ŠKOLA ZA ŽIVOT

   

ERASMUS +

Priloženi dokumenti:
ERASMUS+ Ljubljana.docx

"Krenimo zajedno"

     

               Projekt 

          "Krenimo zajedno" 

            

Kalendar 2019./2020.

      

Projekt ČITANJE

Projekt "Čitanje ne poznaje granice"

PROJEKT MEDIJSKA PISMENOST
Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Besplatni udžbenici

   

Državno natjecanje -2. mjesto u odbojci (m) 1. mjesto islamski vjeronauk

Priloženi dokumenti:
Drzavno natjecanje.pdf

Korisni linkovi
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
ŠKOLONTIRANJE

Priloženi dokumenti:
Vijest Svjetski dan volontera.docx

Pogledajte...

      

Projekt Pet za net

        

 
Priloženi dokumenti:
Pet za net.docx

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nastava na daljinu – Početak vrednovanja i ocjenjivanja učenika
Autor: Karolina Čutuk, 7. 4. 2020.

Autor : Željka Mikić-Kraker , 7.04 2020.

Poštovani roditelji i učenici,

Škole su dobile Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja . Od 6.-9. travnja je tjedan ponavljanja i planiranja , a od 14. travnja počinje vrednovanje i ocjenjivanje učenika . U nastavku su detaljnije informacije.


Važno je da osigurate krug povjerenja za učenje , koji je posebno potreban učenicima razredne nastave . Potičite dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabrujte ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju . Vaša je odgovornost da pomognete djetetu, ali ne i da umjesto njega pišete domaće zadaće, izrađujete radove koje treba samostalno napraviti ili vršite pritisak na dijete i učitelje vezano uz bolje ocjene . Roditelji su ti koji moraju odgajati svoju djecu da ne varaju , ne prepisuju i da cijene svoj i tuđi rad .

Postavite pravila škole u kući i odredite vrijeme za učenje ,što se posebno preporučuje za učenike predmetne nastave.

Vrednovanje se više ne oslanja na poznavanje sadržaja, kao glavni pokazatelj znanja, već i na druge elemente : samostalnost, kreativnost, mogućnost korištenja naučenoga, sklonost timskom radu s ostalim učenicima … Tijekom nastave na daljinu , učenici će dobiti ocjenu iz aktivnosti u izvršavanju svojih obaveza , s tim da se očekuje njihovo samostalno izvođenje složenijih zadataka .

Prilikom vrednovanja učenik će dobiti povratnu informaciju o ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda , ali i kako poboljšati svoje učenje . Kao roditelji to ćemo postići ako pratimo rad djeteta, potičemo njegovu aktivnost i suradnju s učiteljem i sa drugim učenicima .

Sadržaji koje će učitelji vrednovati i ocjenjivati biti će usmjereni samo na bitno , bez sporednih detalja ili činjenica .

Inovativne metode vrednovanja su izrada projekata, plakata, rješavanje problema , izrada e-portfolija , istraživački i praktični radovi , za sve njih potrebna je potpora učitelja i vršnjačka potpora kao i postupnost izrade uz davanje stalnih povratnih informacija učeniku tijekom cijelog procesa izrade .

Kroz sve nastavne predmete vrednovati će se aktivnost učenika preko diskusija, pisanja domaćih zadaća i iz toga će se dobiti barem jedna ocjena.

Ako učenik napravi jedan složeniji zadatak iz inovativnih metoda vrednovanja , također može dobiti ocjenu.

U ovom trenutku važno je da svi - učitelji, učenici i roditelji imaju razumijevanja jedni za druge.


 

Željka Mikić-Kraker , školska pedagoginja





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju